Image

  • คณะ บรท.
    • รู้จักเรา
    • เยี่ยมชมคณะ
    • ความคิดเห็นศิษย์เก่า
  • การศึกษา
        • สมัครเข้าศึกษา
        • ทุนการศึกษา
        • ปริญญาตรี
        • บัณฑิตศึกษา
        • หลักสูตรระยะสั้น
        • การเรียนรู้ตลอดชีวิต
        • โครงการแลกเปลี่ยน
        • ความร่วมมือ
  • การวิจัยและนวัตกรรม
  • บริการสังคม
    • บริการวิชาการ
    • บริการสถานที่
    • ศูนย์ฝึกปฏิบัติการโรงแรม พีเอสยู ลอดจ์
    • พัฒนาชุมชน
  • ระบบ
  • อังกฤษ
Image
Image

Examining the Influence of Digital Information Quality on Tourists’ Experience

fhtadminกุมภาพันธ์ 1, 2022งานตีพิมพ์, วิจัย, งานตีพิมพ์, วิจัย

3633:full3633:full

Author:

Kullada Phetvaroon and Crysantina R. Michelle Kurniadjie
ข้อมูลเพิ่มเติม

บทคัดย่อ

This study investigates the influence of digital information quality in tourist experience which divided into three parts: pre-trip experience (before trip), on-site experience (during trip), and post-trip experience (after trip). The results indicate that digital information quality has direct impact on tourist experience in the pre-trip and during-trip stage and indirect impact to post-trip. This study contributes to the body of knowledge by identifying the important attributes of digital information quality, which influence tourists’ three stages of experience. It helps destination planners to create a better digital marketing strategy to attract more tourists.

Faculty of Hospitality and Tourism, Prince of Songkla University (Phuket Campus)
80 Moo 1, Vichitsongkram Rd., Kathu, Phuket 83120 Thailand
Email: fht@phuket.psu.ac.th

Faculty of Hospitality and Tourism
ADMISSIONCreate your own experience
  • อังกฤษ
  • ABOUT
    • รู้จักเรา
    • รอบรั้ว ม.อ.
    • ความคิดเห็นจากศิษย์เก่า
  • ADMISSION
  • Scholarships
  • BBA
  • บัณฑิตศึกษา
  • หลักสูตรระยะสั้น
  • lifelong-learning (Thai)
  • นานาชาติ
  • MOU
  • ศูนย์ปฏิบัติการพีเอสยู ลอดจ์
  • การวิจัยและนวัตกรรม
  • บริการวิชาการ
  • ข่าวสารและความเคลื่อนไหว
  • ระบบ